best screencaps

Pretend it's 2008 or DIE!! XD
User avatar
God
Posts: 3
Joined: October 30th, 2018, 10:11 pm

Re: best screencaps

Post by God »

Please don't link so many images, my download is 12kb/s and my internet can't handle it!!
DOTA!!!
User avatar
paru
Developer
Posts: 35
Joined: October 30th, 2018, 9:00 pm

Re: best screencaps

Post by paru »

Lol, that reminds me...
Image
~ Someday, I'd like to be known as that one underappreciated artist who made notable works. ~
User avatar
Rodd
Posts: 16
Joined: October 30th, 2018, 9:50 pm

Re: best screencaps

Post by Rodd »

hah... f**ck YOU "god"!!! you dont even exist! >:)

ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage
end may justifyes the mean as long as theres something that justifying the end.
You may not be strategy, but strategy is you.

- adolf hatler troskyian
Image
User avatar
ThighMonster
Posts: 12
Joined: October 30th, 2018, 10:08 pm

Re: best screencaps

Post by ThighMonster »

paru wrote: October 30th, 2018, 10:34 pm Lol, that reminds me...
Image
ITS A BASS ON TEH REMIX

Image
THERE IS NO SPOON
-NEO THE MATRIX
User avatar
paru
Developer
Posts: 35
Joined: October 30th, 2018, 9:00 pm

Re: best screencaps

Post by paru »

Rodd wrote: October 30th, 2018, 10:35 pm hah... f**ck YOU "god"!!! you dont even exist! >:)

ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage
Ya as this guy says..."god" (spelled with lower case lol) doesnt exist.. like wtf..if you believe in this "god" youre like a sheep
~ Someday, I'd like to be known as that one underappreciated artist who made notable works. ~
User avatar
paru
Developer
Posts: 35
Joined: October 30th, 2018, 9:00 pm

Re: best screencaps

Post by paru »

also forgot to mention, watch lain because then it makes sense not to beleive in god
~ Someday, I'd like to be known as that one underappreciated artist who made notable works. ~
User avatar
ThighMonster
Posts: 12
Joined: October 30th, 2018, 10:08 pm

Re: best screencaps

Post by ThighMonster »

LAIN? THAT LOOKS LIKE SOME KINDA MEGATOKYO RIPOFF
n00b
Image
THERE IS NO SPOON
-NEO THE MATRIX
User avatar
tehcompanionbox
Posts: 7
Joined: October 30th, 2018, 10:02 pm

Re: best screencaps

Post by tehcompanionbox »

Rodd wrote: October 30th, 2018, 10:35 pm hah... f**ck YOU "god"!!! you dont even exist! >:)
Dude imagine being so stupid you believe in a magical sky fairy that hates gays! I am ROFLing at these dumb "Christians." Btw has anyone else suffered religious abuse? I remember when my mom made me go to church with grandma for Xmas and I could not stop LMAOing at the dumb sheeple who think a dead Jew is their god XD
'Christianity remains to this day the greatest misfortune of humanity.' - Fredrick Neitszhce

Image

IF THERE IS A GOD, HE WILL HAVE TO BEG MY FORGIVENESS
User avatar
paru
Developer
Posts: 35
Joined: October 30th, 2018, 9:00 pm

Re: best screencaps

Post by paru »

ff4f73b8-800f-4d98-9482-dd62cec88e99.jpg
ff4f73b8-800f-4d98-9482-dd62cec88e99.jpg (32 KiB) Viewed 1196 times
Where is your "god" now???
~ Someday, I'd like to be known as that one underappreciated artist who made notable works. ~
xXx_tr1ssf0ks_xXx
Posts: 3
Joined: October 30th, 2018, 9:46 pm

Re: best screencaps

Post by xXx_tr1ssf0ks_xXx »



D0tA is crap :lol: :lol: :lol: :lol:
have some real music d(-_-)b
Post Reply